- კატალონიური გრანდის საშინაო არენას, შესაძლოა, სახელი შეეცვალოს
- ბარსელონა მოლაპარაკებებს შვედურ კომპანიასთან აწარმოებს
მუსიკალური სტრიმსერვისი და აპლიკაცია Spotify ბარსელონასთან თანამშრომლობის ვარიანტებს განიხილავს. შვედური კომპანიის ერთ-ერთი სამიზნე "ნოუ კამპი" გახდა.
როგორც Catalunya Ràdio აცხადებს, Spotify-ს ესპანური გრანდის არა მხოლოდ სატიტულო სპონსორობა, არამედ გუნდის არენის სახელის უფლების ყიდვაც სურს და შეთანხმების შემთხვევაში, ახალი დასახელებაც მოფიქრებული აქვს.
თუ შვედები კატალონიელებს 60-65 მილიონ ევროს გადაუხდიან, ბარსას არენას "კამპ ნოუ Spotify" დაერქმევა. თუki ბარსელონას ამჟამინდელ ფინანსურ მდგომარეობას გავითვალისწინებთ, ამგვარი სცენარის განვითარება სრულად რეალურია.
კომენტარები